Na udílení Evropských cen za marketing ve vyhledávání zvítězil Performics

V průběhu loňského roku agentura Performics EMEA spustila tzv. Horizon, globální iniciativu vyvinutou ve spolupráci s Googlem, Microsoftem a Facebookem se záměrem podnítit investice do reklamy v oblasti mobilní komunikace u klientů celé agenturní síti. Tato vylepšení nabídky klientům vedla k získání celé řady nových zakázek od významných značek, mj. Bacardi, Clarins, H&M, IKEA, Novartis, Nestlé a Travelodge. V důsledku silného růstu otevřela nové pobočky v Belgii, Norsku a Švédsku. Letos bude expandovat na nové trhy, například v Portugalsku a JAR.
Je to už podruhé, co tato agenturní síť, zaměřená na výkonnostní marketing vyhrála ocenění pro nejlepší agenturu v této soutěži. Poprvé tuto prestižní cenu získala v roce 2012. Ve stejném roce agentura vstoupila také na český trh.
Evropské ceny za marketing ve vyhledávání je mezinárodní soutěž, která se zaměřuje na placené i přirozené vyhledávání a digitálního i obsahového marketingu v Evropě. Ceny jsou nyní udíleny už třetím rokem.