Národní kolo Young Lions je za dveřmi

Young Lions je unikátní soutěž, která od roku 1995 podporuje rozvoj mladých talentů v reklamním a komunikačním průmyslu a zároveň pomáhá charitativním organizacím s jejich komunikací. V národním kole se letos soutěží ve třech kategoriích – Cyber, Print a Media. Dvoučlenné týmy do 28 let mají pouze 24 hodin na odevzdání finálního výstupu (banneru, inzerátu nebo komunikační strategie) na základě zadaného briefu.
Zadání bývá zaměřeno na podporu vybrané charitativní organizace či všeobecně prospěšné myšlenky. Samotný brief je tajný až do začátku soutěže, aby všichni soutěžící měli stejnou výchozí pozici. Vítězové národního kola budou v červnu 2013 reprezentovat Českou republiku ve světovém finále v Cannes, které probíhá během nejvýznamnějšího světového festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions.
Soutěžící se rekrutují primárně z komunikačních, digitálních, mediálních a PR agentur. Týmy mohou být vytvořeny účelově pouze pro tuto soutěž bez ohledu na společnost, pro kterou pracují. Není omezeno množství týmů vyslaných z jedné společnosti. Přihlásit se je možné do 8. dubna na webové adrese soutěže, soutěž proběhne od 15. do 18. dubna v Praze.