Nástup na značky! | E15.cz

Nástup na značky!

česká vlajka
česká vlajka
• 
Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
V záplavě marketingových konferencí byste neměli přehlédnout Konferenci „Česká značka a její duševní vlastnictví aneb Postarejme se o něj“, kterou 13. června pořádá v Praze projekt České a kvalitní ve spolupráci s Úřadem průmyslového vlastnictví České republiky.

Účastníci konference dostanou zcela praktický návod, jak postupovat při budování značky, její registraci a ochraně od odborníků z praxe. „Erko za značkou ještě neznamená, že máte značku, která má nějakou hodnotu a je správným způsobem postavená na trhu a zákazníci ji vnímají jako značkové zboží,“ říká Vladimíra Faltysová, ředitelka projektu České a kvalitní.

Na konferenci vystoupí odborníci, pro které je tato problematika denním chlebem. Zasvěcené informace nabídne JUDr. Iva Koutná, ředitelka odboru ochranných známek na Úřadu průmyslového vlastnictví. Ta v rámci své práce mimo jiné spolupracuje s mezinárodními organizacemi, které se podílejí na budování a harmonizaci systémů právní ochrany průmyslového vlastnictví.

Příklady z praxe ochrany duševního vlastnictví českých značek přinese Michal Kroft z advokátní kanceláře NWD Legal, který zde vede oddělení zaměřené na obchodní právo. „Chceme naučit posluchače, že se nemusí bát advokátů a že se musí chránit. Michal Kroft má řadu zkušeností z praxe, kdy se klienti nechránili a museli pak řešit složitou situaci,“ říká Vladimíra Faltysová. Naopak je řada firem, která naštěstí ochrannou známku má. Účastníci se dozvědí, jak tyto firmy postupovaly, aby ochránily své duševní vlastnictví. Organizátorům se podařilo získat zástupce řady tradičních českých značek, ať už se jedná o firmu Remoska, Petrof, Botas 66 či FAVORIT CZECHOSLOVAKIA.

Konference chce ukázat, že registrace a právní ochrana značky je finančně dostupná i pro malé začínající firmy. „Na základě našich údajů víme, že je mnoho českých podnikatelů, kteří si řeknou: Na to já nemám, na to mají velké úspěšné firmy a koncerny. Ale opak je pravdou. Chceme ukázat, že ochrana značky je variabilní a díky tomu dostupná všem,“ říká Vladimíra Faltysová. Konference se koná13.6. 2012 v Autoklubu České republiky, Opletalova 29, Praha1.

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.