Největším zadavatelem na internetu byl v srpnu Internet Mall

Nová kampaň T-Mobile na internetu

Nová kampaň T-Mobile na internetu

Srpen byl v oblasti internetové display reklamy ve znamení dalšího letního poklesu. Zadavatelé tentokrát využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 392 milionů korun, což představuje 5% pokles oproti předchozímu měsíci. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Největším zadavatelem se opět stal internetový obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor na internetu v celkové hodnotě 23,1 milionů korun. Druhým největším zadavatelem byla společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 21,4 milionů korun. Na třetím místě pak byla Invia.cz, která umístila reklamu v hodnotě 12,7 milionů. Největší meziměsíční pokles se například týkal serverů Impression Media (17%), Seznam.cz (8 %) a Ringier Axel Springer (7%).