Nejvíce cen si ve Zlatém středníku o nejlepší firemní časopis odnesl Boomerang Publishing
Letošní novinka, jíž byly oborové kategorie, přinesla zajímavá srovnání médií z daného oboru. „Ne vždy bylo pro porotce snadné vzájemně porovnávat přihlášené v dané kategorii. Jasní favorité oboru však byli v oceněných kategoriích patrní,“ komentovala soutěž Viola Baštýřová, předsedkyně PR Klubu a garantka soutěže Zlatý středník. Hodnocení hlavních i oborových kategorií bylo tříkolové, vítěz Zlaté litery pak vzešel ze dvoukolového klání.
Kromě změn v kategoriích došlo ke změnám i ve vizuální podobě soutěže. Skleněné ceny jsou ve dvou podobách: Pro hlavní kategorie jsou z čirého skla, pro oborové jsou zlaté, respektive žluté. „Žlutá a černá se staly letošními barvami, které provázely veškeré vizuály. Autorkou grafického konceptu je Markéta Steinert,“ upřesnila Baštýřová.
Zlatý středník 2013 - výsledky | |||
---|---|---|---|
Kategorie | Zadavatel | Přihlašovatel | Název publikace/média |
Nejlepší interní časopis | ČSOB | ČSOB | Kompas |
Nejlepší firemní katalog/profil/výroční zpráva | TON | TON | Cataloque 2014/2015 |
Nejlepší firemní katalog/profil/výroční zpráva | Cetelem ČR | Cetelem ČR | VZ 2012 |
Nejlepší elektronická periodika | Státní zemědělská a potravinářská inspekce | Státní zemědělská a potravinářská inspekce | Zpravodaj |
Nejlepší B2B časopis a noviny | Antecom | Antecom | Trade news |
Nejlepší B2C časopis a noviny | Porsche ČR | Boomerang Publishing | Das Auto Magazin |
Neziskový sektor a státní správa | Český červený kříž | Boomerang Publishing | Magazín mladého zdravotníka |
Průmysl a strojírenství | Miele technika | Miele technika | Profesionál |
Retail a FMCG | Rodinný pivovar Bernard | Rodinný pivovar Bernard | Vlastní cestou |
Zlatá litera - text pro interní média | USSPA | USSPA | Potřebujeme občas zastavit a počkat na duši |
Čestné uznání za dlouholeté působení v oboru PR - Marek Hlavica |
PR Klub