Nezastavitelní: Birell spouští CSR kampaň

CSR projekt Birellu od Leo Burnett

CSR projekt Birellu od Leo Burnett Zdroj: Leo Burnett

Upadnout můžeš, ale nesmíš zůstat ležet – tak zní heslo jedenáctky handicapovaných hrdinů letošního ročníku charitativního projektu značky Birell. S kampaní pomáhá Leo Burnett.

Se začátkem května spouští Birell svou každoroční CSR aktivaci. Projekt, který v minulých dvou letech mohla veřejnost znát pod názvem Birell Jízda se letos s přispěním Leo Burnett výrazně rozšiřuje a prochází inovací.

Značka, která podporuje aktivní životní styl, teď nově pod názvem „Nezastavitelní“ pomáhá jedenácti handicapovaným z Česka i Slovenska vrátit se ke svému oblíbenému sportu. Ústřední kreativní myšlenka „Společně jsme nezastavitelní!“ reflektuje unikátní mechaniku projektu. Na nákup sportovních pomůcek pro handicapované finančně přispívá sama značka Birell, aby se tak stalo, musí se zapojit lidé svým pohybem. Stačí projít nebo projet speciální branou, která bude v létě putovat po obou zemích nebo navštívit jeden z checkpointů – Birellem vytipovaná a označená výletní místa.

„Chceme motivovat lidi, aby svůj volný čas trávili aktivně. Když se vydají k bráně Nezastavitelných, pomohou hned dvakrát. Jednak sobě tím, že sportují, a také jedenácti Nezastavitelným, kteří neměli v životě takové štěstí,“ říká manažerka značky Birell Veronika Hořáková.

CSR projekt Birellu od Leo BurnettCSR projekt Birellu od Leo Burnett | Leo Burnett

Za relaunchem projektu stojí kreativní tým Leo Burnett, jmenovitě Zuzana Kukačková, David Broder, Jenda Holeček, Richard Kolbe, Jana Julínková, Samanta Budinová a Jakub Mach. Jsou tvůrci nové filozofie projektu a rovněž se spolupodíleli na nastavení celé mechaniky.

Těžiště kampaně leží v online kanálech, offline komunikace bude probíhat zejména prostřednictvím PR a lokálních médií, která podpoří outdoorové akce. Digitální část komunikace zajišťuje agentura Striker Digital.