Nike je pro kreativce nejžádoucnějším klientem

nikebetterworld.com
Jedním z průkopníků parallax efektu na webu byla společnost Nike

nikebetterworld.com Jedním z průkopníků parallax efektu na webu byla společnost Nike Zdroj: Nike

Nike je značkou, se kterou by kreativci v reklamních agenturách pracovali vůbec nejraději. Na opačném konci spektra podle výzkumu prezentovaného marketingovou poradenskou společností The Talent Business skončily značky L’Oréal a GlaxoSmithKline.

Značka Nike dosáhla skóre 86, na druhém místě se shodně umístily Apple a Google (65) následované Adidasem (63) a Volkswagenem (59). Do TOP 10 se vešly ještě značky Coca-Cola (50), Pepsi (29), Diageo (27), American Express (22) a Mars s Unileverem (shodně 18).

Na druhém konci žebříčku nejžádoucnějších značek se v hodnocení agenturních profesionálů globálně umístily L’Oréal a GlaxoSmithKline (1), následované Reckitt Benckiser a Colgate (shodně 2).

Mohlo by vás zajímat:

Výzkumu, který pro The Talent Business uskutečnila agentura Bonamy Finch, se mezi 17. dubnem a 10. květnem letošního roku zúčastnilo 397 respondentů na úrovni generálních a kreativních ředitelů a ředitelů plánování.