NN posiluje brand kondiciometrem

Kampaň NN od Nydrle

Kampaň NN od Nydrle Zdroj: Nydrle

NN pojišťovna a penzijní společnost spustila online kampaň, jejímž cílem je posílit znalost značky NN a seznámit veřejnost s novým produktem rizikového životního pojištění NN Život. Za kampaní stojí agentura Nydrle.

Součástí kampaně NN je speciální webová stránka www.nn.cz/kondice s online testem, v němž si lidé mohou ověřit, jestli jsou v dostatečné formě. Po zodpovězení deseti otázek ohledně svého životního stylu obdrží uživatel e-mailem orientační informace o své celkové kondici spolu s pozvánkou na sjednání osobní schůzky.

„Součástí naší jarní mediální kampaně je i osvěta. Vyzýváme proto lidi, aby si chránili to nejcennější, co mají – svůj život. A to nejen z pohledu fyzického zdraví, ale i v rámci finančního zajištění pro případ nějaké nenadálé události,“ komentuje kampaň Rostislav Trávníček, ředitel marketingu a komunikace NN.

Online dotazník je součástí aktuální komunikační kampaně vycházející z globálního konceptu „Na vás záleží“, kterou NN spustila začátkem dubna. Test fyzické kondice navazuje na obdobný loňský projekt Zdravometr zaměřený na připojištění závažných onemocnění.

Kampaň vytvořila agentura Nydrle ve spolupráci s výkonnostní mediální agenturou Red Media ze skupiny Kindred Group.