NN se v kampani vrací k praštěnému houbaři

Kampaň pojišťovny NN

Kampaň pojišťovny NN Zdroj: archiv

NN v novém televizním spotu sází na motivy blízké českému divákovi – houbaření a turistiku. Kreativu měla stejně jako u nedávného rebrandingu ING Pojišťovny na NN na starosti Saatchi & Saatchi Prague.

Na podporu podzimní kampaně k připojištění invalidity připravila NN pojišťovna a penzijní společnost nový TV spot, který navazuje na dosavadní rebrandingovou kampaň. Jeho protagonistou je turista, kterého sice potká pád ze srázu, ale díky houbaři známému z dřívější kampaně i relativně měkké přistání.

Spot vznikl dotočením tematické produktové koncovky k původnímu videu s houbařem. „Zvolili jsme koncept dotočení produktového tag-onu a jeho napojení na stávající spot, protože původní kreativa se setkala s velkým ohlasem. Obsahově se nám nejlépe hodila ke komunikaci tématu a navíc se jedná o nejpopulárnější ze tří původních spotů. Na YouTube zaznamenal více než 1,5 milionu zhlédnutí,“ uvádí Eva Zábušek, šéfka marketingové komunikace NN.

O přípravu konceptu spotu se i tentokrát postarala reklamní agentura Saatchi & Saatchi Prague, režie se ujal Dominik Miškovský. Natáčení probíhalo v srpnu v lesích za Prahou a kvůli nepříznivému počasí musel štáb v některých scénách improvizovat.

Přestože tři týdny před natáčením panovala úmorná vedra, den před akcí začalo vydatně pršet. Uvažovalo se dokonce o odvolání celého natáčení, po diskusi s režisérem padlo rozhodnutí pokračovat. Scéna byla zakryta plachtou tak, aby nepršelo na herce a kamera nezabírala dešťové kapky.