Nová kampaň Primalexu: A je vymalováno… | E15.cz

Nová kampaň Primalexu: A je vymalováno…

Primalex
Primalex
• 

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Uvedení novinky Primalex Fortissimo Clean podpoří v červnu kampaň z dílny bratislavské agentury Salamon Design. V tisku se objeví vizuály s kávou, červeným vínem a džusem.

Cílem tiskové kampaně je připoutat pozornost zákazníků k novince Clean, ale i k celé řadě malířských omyvatelných nátěrů Primalex. Kampaň poběží celý červen, a to ve 27 různých titulech. Komunikační agentura Kristián, která zajistila výběr a nákup médií, navrhla jak tituly pro ženy (Svět ženy, Žena a život), tak tituly o bydlení a hobby (Bydlení, Blesk Hobby, Doma Dnes, Marianne Bydlení) a společenská média a magazíny (Blesk magazín, Magazín Dnes + TV, Reflex, TV MAX). S vizuály Primalex se setkají také čtenáři Sport magazínu a titulů Epocha a 21. století.

Řadu Primalex Fortissimo podpoří také PR komunikace, kterou zajistí agentura Privilege PR, a materiály a předměty na podporu prodeje (plakáty A1 a A3, regálové bannery 20×100 cm pro zavěšení na stranu regálu nebo wobblery pro zviditelnění výrobků v regálu. Regálové bannery a stojánky obsahují ukázky čistitelnosti vybraných typů skvrn, obdobně jako vizuály.

Primalex Autor:

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.