Novým programovým ředitelem Primy je Roman Mrázek

Novým programovým ředitelem Primy je Roman Mrázek

Novým programovým ředitelem Primy je Roman Mrázek

br
Roman Mrázek nastupuje do funkce programového ředitele v úterý 13. srpna. Prima oznámila jeho jmenování necelý týden poté, co na tomto postu skončil Petr Vladyka. Mrázek v televizi pracuje od roku 2008, management FTV Prima tak vybral nového šéfa programu z vlastních řad. Mezi první úkoly nového programového ředitele patří především příprava jarního programového schématu, které Prima představí na začátku příštího roku.

Roman Mrázek doposud působil jako ředitel výzkumu. Zkušenosti předtím získával ve společnostech Mediacom, Leo Burnett Advertising nebo Starcom MediaVest Group. „Roman Mrázek je zkušený manažer, který se na tvorbě programu podílel i v minulém období a věřím, že společně s programovou radou naplní očekávání našich diváků,“ okomentoval změny v managementu generální ředitel FTV Prima Martin Konrád.

„Jsem přesvědčen, že televize je závislá na spolupráci a komunikaci. A právě tenhle prvek bych rád do budoucna posílil. Věřím, že nastávající sezóna bude díky největším investicím do programu velmi úspěšná a mým cílem je i nadále přinášet divákům našich kanálů co nejkvalitnější program,“ dodal Mrázek.

Vladyka opustil post programového ředitele s účinností od 8. srpna, přitom ještě 1. srpna představil na tiskové konferenci podzimní programové schéma Primy. Tiskový mluvčí televize David Vaníček poskytl k jeho odchodu krátké vyjádření, ze kterého vyplývá, že Vladyka odchází po vzájemné dohodě. „Věřím, že změnu na postu programového ředitele využijeme k tomu, abychom náš program více přiblížili divákům,“ vyjádřil se k odchodu Vladyky Martin Konrád.

K dalším změnám dojde také v oblasti Developmentu a talent managementu, který byl doposud součástí programového oddělení. „Tato část bude zařazena přímo pode mne jako další úsek. Tento úsek jsem svěřil Miloši Zahradníkovi. Jsem si naprosto jistý, že svojí zkušeností může výrazně pomoci dlouhodobému směřování programu prostřednictvím vývoje formátů a hledání správných talentů, které jsou pro naše televize klíčové,“ řekl generální ředitel Konrád.