Nydrle promuje designovou značku Roberto Coin

Kampaň značky Roberto Coin

Kampaň značky Roberto Coin Zdroj: archiv

Italský výrobce luxusních šperků Roberto Coin spustil svou lokální vánoční kampaň z dílny agentury Nydrle. Jejím cílem je posílit image a pozici značky na trhu designových šperků.

Dlouhodobá komunikace Roberto Coin staví na tradičních hodnotách značky vycházejících z italské kultury. Aktuální vánoční kampaň probíhá v online médiích a na sociálních sítích, odkud jsou uživatelé směřování na stránky Robertocoin.cz. Ústředním motivem reklamních vizuálů i kampaňové microsite je stylizovaný vánoční nápis inspirovaný šperky společnosti, vytvořený technikou air brush.

Vánoční kampaň vznikla v úzké spolupráci agentury Nydrle se zakladatelem a majitelem značky Roberto Coinem. Komunikace cílí především na muže s vyššími příjmy, kterým se značka snaží nabídnout exkluzivní služby na míru jejich potřebám. Umožňuje jim tak například navštívit prodejnu i mimo standardní otevírací dobu nebo zařídit soukromou návštěvu obchodu.