Obrat skupiny AMI Communications loni vzrostl o 13 %

marek Stránský, AMI Communications

marek Stránský, AMI Communications

Loňský obrat skupiny AMI Communications překročil 290 miliónů korun, což znamená oproti roku 2010 nárůst o 13 %. Největší částí se na příjmech podílela stejnojmenná PR agentura, jejíž income fee za rok 2011 představuje 131 miliónů korun.

AMI Communications kromě České republiky působí i v Bulharsku, Rumunsku a Slovenské republice. „Zatímco v roce 2010 jsme nejvíce zvýšili income fee na Slovensku, loni jsme nejsilněji rostli právě v České republice,“ říká Managing Partner Milan Hejl.

„Podařilo se nám využít oživení trhu v první polovině roku 2011 a navíc se začaly zhodnocovat investice do internetových služeb poskytovaných prostřednictvím dceřiné společnosti Digital Communications,“ dodává Marek Stránský, Managing Partner AMI Communications.

V České republice, kde skupina v roce 1995 vznikla, pro ni pracuje více než 90 zaměstnanců ve společnostech AMI Communications (Public Relations a komunikace), PAN Solutions (Public Affairs), Design Communications (grafika a design) a Digital Communications (internet a sociální sítě).