Ogilvy a Olympic podpořili Linku pomoci řidičům

Maskot Linky pomoci řidičům ve svém odtahovém voze

Maskot Linky pomoci řidičům ve svém odtahovém voze Zdroj: archiv

V kampani Linky pomoci řidičům zní přetextovaná píseň skupiny Olympic. Za kreativou stojí agentura Ogilvy & Mather.

Na televizních stanicích Prima Group, Barrandov Group a AT Media mohou diváci vidět televizní spot Linky pomoci řidičům. Kampaň má motoristům představit telefonní číslo 1224, kterým si přivolají pomoc při dopravní nehodě či poruše vozidla. V pozdějších fázích se do kampaně zapojí i televizní stanice ze skupiny Nova Group. Linka pomoci řidičům 1224 je jednotným číslem všech pojišťoven pro přivolání odtahu a asistenční pomoci při dopravní nehodě či poruše vozidla.

Televizní spot navrhla a produkovala agentura Ogilvy & Mather a režíroval ho Daniel Růžička. „Zadáním bylo vytvořit takový spot, který motoristu nejen zaujme, ale zejména bude intenzivně působit na zapamatování telefonního čísla 1224 na Linku pomoci řidičům. Nechtěli jsme jít cestou drastických záběrů dopravních nehod, ale ani nebylo záměrem celou situaci bagatelizovat. Výsledný reklamní spot splňuje naše představy a ukazuje pojišťovny jako partnery řidičů v těžkých situacích, které je mohou na silnicích potkat,“ vyjádřil se Jakub Hradec, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů, která linku provozuje.

Ve spotu se kromě záběrů z call centra, odtahového vozidla a místa dopravní nehody objevuje i symbol Linky pomoci řidičům v podobě panáčka v odtahovém vozidle. Pro lepší zapamatování telefonního čísla 1224 je v reklamě užita skladba skupiny Olympic Jedeme dál, která však dostala nový text.

Mediální plánování a nákup televizního prostoru realizovala mediální agentura Knowmedia ze skupiny Knowlimits za podpory mediálního konzultanta Pavola Mačingy. Televizní kampaň poběží až do podzimu letošního roku.

Protože jedním z hlavních cílů Linky pomoci řidičům 1224 je urychlit odtah nepojízdného vozidla a tím přispět k obnovení bezpečnosti a plynulosti silničního provozu, je informační televizní kampaň financována z Fondu zábrany škod.