Ogilvy & Mather Group Praha vítězem soutěže Český direkt & promo

Logo soutěže Český direkt & promo

Logo soutěže Český direkt & promo

Agenturou letošního ročníku BTL soutěže Český direkt & promo se stala Ogilvy & Mather Group Praha. Hlavní cena Grand Prix a ani ocenění v kategorii Klient roku nebyly uděleny.

Zlato v kategorii Integrovaná komunikace si odnesl Český olympijský výbor s kampaní Žijeme Londýnem, kterou připravily agentury Ogilvy & Mather Group Praha. V Přímé B22 komunikaci se stala jedničkou agentura Proximity s kampaní V hlavní roli BMW řady 7 pro klienta BMW. U Digitální komunikace byly prvním místem odměněny hned dva projekty: jednak to byla online kampaň IQ test Amnesty International, kterou realizovala agentura Wunderman a dále pak Ogilvy & Mather Group Praha s projektem O2 Coca-Cola 25 kredit pro O2. Kampaň Coca-Cola 25 kredit pro O2 získala společně s projektem T-Mobilu T-Mobile Eurou 2012, kterou zajišťovala agentura Symbio digital, zlato rovněž v Digitálních inovacích. V kategorii Nízkorozpočtové kampaně obstála Linka bezpečí s projektem Minuty bez tíže. Projekt navrhla a realizovala agentura DDB. Ti nejlepší z každé kategorie letošního ročníku Český direkt & promo budou moci soutěžit v rámci prestižní IMC European Awards.

V Přímé B2B komunikaci, Event field marketingu a kategorii Retail/merchandising/in-store marketingu nebylo letos zlato uděleno. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže ČESKÝ DIREKT & PROMO 2013 proběhlo 12. června v Element klubu na Smíchově.

Historicky jde o 11. ročník soutěže, z toho počtvrté pod názvem Český direkt & promo. Letošního ročníku se zúčastnilo 21 agentur s 60 soutěžními pracemi v 8 kategoriích. Porota udělila 7 zlatých, 8 stříbrných a 11 bronzových medailí.

Český direkt & Promo pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ spolu se sekcí integrovaných podlinkových agentur (iBTL) při Asociaci komunikačních agentur AKA.