Okay získává cenu za prznění Vánoc

Okay Elektrospotřebiče získáváají anticenu Zarach 2012

Okay Elektrospotřebiče získáváají anticenu Zarach 2012

red
Profesní sdružení reklamních tvůrců Creative Copywriters Club (CCC) udělilo „ocenění“ Zarach 2012, cenu za největší nepochopení českých vánočních tradic. Za svou loňskou vánoční kampaň ji získal zadavatel Okay Elektrospotřebiče.

„Hlasující členové měli ve společnosti Okay Elektrospotřebiče jednoznačného laureáta na cenu, což je současně dobrá zpráva, protože používání Santa Clause nebo červené čepice jako vizualizace Ježíška je v posledních letech výrazně na ústupu,“ uvádí ve své zprávě CCC.

Udělení ceny Zarach 2012 završuje loňskou kampaň CCC proti domestikaci Santa Clause v českých vánočních tradicích:

Mezi držitele anticeny z minulých let patří například řetězec Billa (2011) za Santovy čepice šířené prostřednictvím deníku Blesk jako suplement nebo OC Letňany (2006) za interní výzdobu centra. U tohoto držitele ceny však členové jednohlasně ocenili loňskou výzdobu představující vánoční tradice v různých koutech světa, pochopitelně s důrazem na tradice u nás v Česku.

Podívejte se na jeden z vánočních spotů Okay: