Operátoři ve vánočním

Žárlivé dárky vyrážejí do boje proti O2. Vánoční spoty natočil režisér Tomáš Mašín podle konceptu reklamní agentury VCCP.

Žárlivé dárky vyrážejí do boje proti O2. Vánoční spoty natočil režisér Tomáš Mašín podle konceptu reklamní agentury VCCP.

Kampaň: Mobilní operátoři se od začátku listopadu svorně začali převlékat do vánočního. Odkryli většinu svých trumfů a také cesty, kterými chtějí své nabídky k zákazníkům dostat. Zatímco Vodafone a Telefónica O2 při nadělování myslely i na stávající zákazníky, T-Mobile byl v tomto ohledu skromnější.

Kohák a Polívka v Rychlé Lhotě

Bolka Polívku před Vánoci opustila rodina a jeho novým partnerem se stal režisér Jakub Kohák. V době uzávěrky Strategie byly on air dva spoty s ústřední dvojicí Kohák–Polívka. Jeden s nabídkou víkendového volání zdarma na rok
2012 pro nové zákazníky nebo stávající klienty, kteří prodlouží smlouvu, druhý s možností získat dotykové telefony
za výhodnou cenu při pořízení Internetu v mobilu. Pozornost od operátora v podobě většího objemu dat si vysloužili i stávající uživatelé Internetu v mobilu. Komunikaci vánoční nabídky zkoncentroval T-Mobile na mikrostránku Rychlá Lhota, jejíž grafika slibuje, že do Vánoc T-Mobile ještě nějaká ta překvapení nabídne.

O2 a jeho žárlivé dárky

Telefónica O2 nabídla zákazníkům s předplacenými kartami při pravidelném dobíjení možnost volat za 3,50 Kč za minutu a posílat esemesky za 1,50 Kč. Klientům s tarifem nabídla Telefónica od 1. listopadu dvojnásobek volných jednotek. Noví zákazníci je dostanou automaticky, ti stávající při prodloužení smlouvy nebo při přechodu na vyšší tarif. O2 si na Vánoce připravilo příběh o dárcích, které žárlí na vánoční nabídku operátora a ničí jeho reklamní nosiče. Kromě klasického mediamixu a vánoční mikrostránky přesáhne kampaň i do alternativních médií.

Veselé Velikonoce, přeje Vodafone

Vodafone letos potěšil zákazníky nabídkou tarifu s neomezeným voláním a posíláním SMS v rámci České republiky a využívání internetu v mobilu za bezkonkurenčních 1490 korun. Hlavním cílem letošní vánoční kampaně je naučit majitele rychlých telefonů, aby je co nejvíc využívali. Dalším bonusem je pravidelná možnost bezplatného stahování aplikací. V kampani Vodafonu rozhodně nenajdeme vánočky, prskavky nebo kapry. Letošní vánoční atmosféru narušuje Vodafone velikonočními zajíci, roztančenými speciální úpravou Tepláků od Nightwork.