P&G vytrvale děkuje maminkám

Třetí české pokračování kampaně „Děkuji, maminko“, za kterou stojí globální partner Mezinárodního olympijského výboru Procter & Gamble, podpořila oštěpařka Barbora Špotáková, jež se připravuje na souboj o medaili v Riu de Janeiru.
Kampaň, která měla svoji celosvětovou premiéru během Letních olympijských her v Londýně v roce 2012, zdůrazňuje klíčovou roli maminky na cestě ke slávě každého sportovce.
„V Procter & Gamble byly vytvořeny značky, které dávají každý den maminkám to, co je nejlepší,“ říká Marek Kapuscinski, viceprezident a generální manažer společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu. „Během takové významné události, jako jsou olympijské hry, je pozornost zaměřena na soutěžící. Jejich úsilí sledují miliony fanoušků po celém světě. My ale víme, že za úspěchem každého sportovce, každého dítěte, stojí maminka. Chceme využít naše výrobky k vyjádření obdivu a vděčnosti za každou maminku na světě,“ dodává Kapuscinski.