Podnikatelská pojišťovna slaví 20 let pozpátku

Pat a Mat slaví 20 let ČPP

Pat a Mat slaví 20 let ČPP Zdroj: archiv

Česká podnikatelská pojišťovna slaví dvacet let působení na trhu a svým zákazníkům věnuje cestovní pojištění zdarma. Na kampani se podílí agentura Arnold Prague.

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) startuje jarní kampaň na podporu prodeje pojištění. „Kampaní chceme připomenout široké veřejnosti, že ČPP letos slaví 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají cestovní pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedl Igor Rolínek, vedoucí úseku marketingu pojišťovny.

„Nabídku cestovního pojištění ČPP promovala už v roce 2012, z hlediska ohlasu se jednalo o nejúspěšnější kampaň posledních let. Proto jsme využili tento typ pojištění také pro nabídku benefitu v rámci letošní jarní kampaně,“ doplnil Rolínek.

Pat a Mat slaví 20 let ČPP na trhuPat a Mat slaví 20 let ČPP na trhu | archiv

Ke svému výročí natočila ČPP spot, který tradičně využívá Pata a Mata, tentokrát ale začíná v okamžiku, kdy několik nehod a karambolů končí utopeným autem. Následně v rychlém tempu sledujeme pozpátku vše, co oba kutilové během krátké chvilky dokázali svou nešikovností způsobit. Spot doprovází klasická znělka a díky ČPP celý příběh šťastně končí.

Patovi a Matovi se oslava dvacetin ČPP poněkud vymkla z rukou

Spot bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov. Dále se objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, reklamních monitorů v MHD a nemocnicích.

Kampaň probíhá i na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice, dále v tisku a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

Na přípravě jarní kampaně spolupracovala ČPP s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.