Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) startuje jarní kampaň na podporu prodeje pojištění. „Kampaní chceme připomenout široké veřejnosti, že ČPP letos slaví 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají cestovní pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedl Igor Rolínek, vedoucí úseku marketingu pojišťovny.
„Nabídku cestovního pojištění ČPP promovala už v roce 2012, z hlediska ohlasu se jednalo o nejúspěšnější kampaň posledních let. Proto jsme využili tento typ pojištění také pro nabídku benefitu v rámci letošní jarní kampaně,“ doplnil Rolínek.
Pat a Mat slaví 20 let ČPP na trhu |
Ke svému výročí natočila ČPP spot, který tradičně využívá Pata a Mata, tentokrát ale začíná v okamžiku, kdy několik nehod a karambolů končí utopeným autem. Následně v rychlém tempu sledujeme pozpátku vše, co oba kutilové během krátké chvilky dokázali svou nešikovností způsobit. Spot doprovází klasická znělka a díky ČPP celý příběh šťastně končí.
Patovi a Matovi se oslava dvacetin ČPP poněkud vymkla z rukou
Spot bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov. Dále se objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, reklamních monitorů v MHD a nemocnicích.
Kampaň probíhá i na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice, dále v tisku a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.
Na přípravě jarní kampaně spolupracovala ČPP s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.