Pojišťovně NN pomůže v kampani Babčáková
NN pojišťovna a penzijní společnost spustila vzdělávací kampaň, která má přiblížit témata životního pojištění a spoření na penzi.
„Naším záměrem bylo odlehčenou formou popsat témata, která jsou poměrně komplikovaná, ale pro finanční zajištění v případě nečekaných životních událostí důležitá. Zaměřili jsme se na to, s čím mívají klienti největší problémy a kde dělají nejčastější chyby,“ uvádí Eva Zábušek, šéfka marketingové komunikace NN.
Výsledkem jsou spoty, jejichž hlavní protagonistku Marii hraje Simona Babčáková. Vytvořila je agentura Nydrle a v jejích interiérech také probíhalo noční natáčení. Režie jednotlivých spotů se ujal Filip Racek.
V prvním spotu z třídílné série uklízečka Marie radí, jak poznat slušného pojišťováka
„Videa budeme postupně uveřejňovat na Facebooku. Chceme tak cílit hlavně na mladší generaci, pro kterou je téma pojištění často nezajímavé a která nemá tím pádem hlubší povědomí o jeho důležitosti. I proto jsme zvolili formu videospotů, které jsou pro tuto cílovou skupinu atraktivní,“ doplňuje Zábušek.
První spot s názvem Jak poznat slušného pojišťováka a co čekat byl na facebooku pojišťovny zveřejněn na začátku srpna, další budou následovat. Ve dvou spotech se objevuje i bílý pudl. Jedná se o skutečného psího herce, který zvládl i kuriózní scénu s lakováním drápků.