PR síť Worldcom má poprvé výkonného ředitele

Kolik je v novinách skryté reklamy? A musí být reklama označena?

Kolik je v novinách skryté reklamy? A musí být reklama označena?

Síť nezávislých PR agentur Worldcom oznámila jmenování prvního výkonného ředitele ve své 25-leté historii. S účinností od 2. září se jím stane Todd Lynch, který měl dosud ve Worldcomu na starosti region Severní a Jižní Ameriky a zároveň byl členem správní rady. V Česku je součástí sítě agentura Pram Consulting, kterou vede Patrik Schober.

Nový šéf Worldcomu bude mít za úkol nastavit novou strategii a směřování organizace, například zefektivnit sdílení znalostí a zkušeností v rámci skupiny tak, aby bylo dosaženo okamžitého efektu a trvalé hodnoty. Todd Lynch je také pověřen zviditelněním značky Worldcom ve světě a její reprezentací v mezinárodní PR komunitě. Lynch má v plánu zaměřit se i na získávání nových partnerů a rozšírit portfolio služeb nabízených partnerskými organizacemi.

Worldcom sdružuje celosvětově 128 nezávislých PR agentur ve 102 zemích světa.