Prazdroj letos sází na správná rozhodnutí

Plzeň 2011

Plzeň 2011

Plzeňský Prazdroj na léto připravil pokračování loňské imageové kampaně s kladrubáky. Úplně nové motivy se objeví na tiskových vizuálech.

Pro aktuální kampaň byl zvolen podtitul „Velké věci vznikají správným rozhodnutím“, který se nově objevuje i ve spotu o záchraně chovu kladrubských koní. Reklamní agentura Mark/BBDO, která kampaň připravila, rozvíjí myšlenku dál na nových tiskových vizuálech. Na nich se objevuje český pilot, který se během 2. světové války připojil k britskému letectvu nebo nákres brány plzeňského pivovaru a letopočet jeho založení.

„Najít správné motivy, které by jasně zobrazily ono správné rozhodnutí, ze kterého vznikají velké věci, bylo pro nás v tiskových médiích těžší, než jsme zpočátku očekávali“ říká Brand Director Mark/BBDO Jiří Žižka. „Ukázalo se totiž, že lidé v testech mají velmi rozdílné představy o tom, co je a co není pozitivní v historickém kontextu. Velkým překvapení a i zklamáním pro nás například bylo, že většina respondentů nevnímala jako pozitivní rozhodnutí sametovou revoluci z roku 1989,“ dodává Žižka s tím, že boj českých letců za druhé světové války v Anglii, rozhodnutí o postavení pivovaru, či záchrana kladrubských koní patří k událostem, které byly nakonec oslovenou veřejností přijaty nejlépe.

Televizní kampaň byla zahájena 13. června a poběží do 17. července, tisková kampaň je naplánovaná až do září. Kromě nadlinkových aktivit chystá Plzeňský Prazdroj jako každý rok na srpen Pilsner Fest.

Plzeň, vizuál s letcemPlzeň, vizuál s letcem