Pražský Havas stojí za mezinárodní kampaní RB

Kampaň pro RB od Havas Worldwide Digital Prague

Kampaň pro RB od Havas Worldwide Digital Prague Zdroj: archiv

Každou hodinu ve světě umírá 90 dětí na průjem – a přitom stačí, aby používaly obyčejné mýdlo. Společnost RB (dříve Reckitt Benckiser) a organizace Save The Children proto spustily mezinárodní osvětovou kampaň „I Give A“. Jejím autorem je tuzemská reklamní agentura Havas Worldwide Digital Prague.

Společnost RB a Save The Children dlouhodobě spolupracují na tom, aby zamezily úmrtím dětí zaviněným průjmovým onemocněním. Tendr na další digitální komunikaci mezinárodního projektu letos vyhrála Havas Worldwide Digital Prague, která navrhla a vytvořila řešení v podobě online informační kampaně „I Give A“.

Každý, kdo šíří informace o tématu po sociálních médiích, přispěje k řešení problému – za každý z pěti kroků, které návštěvník podnikne na stránkách Igivea.net, totiž RB daruje další dolar na své poslání: vymýtit průjem jako jednu z pěti příčin úmrtí u dětí mladších pěti let v postižených oblastech.

Kampaň pro RB od Havas Worldwide Digital PragueKampaň pro RB od Havas Worldwide Digital Prague | archiv

Webová stránka kampaně je ještě podpořena online informačním portálem, který obsahuje všechny údaje o zapojení RB do aktivit Save the Children. Informuje o problémech, kterým je nutné dnes čelit v regionech nejvíce postižených průjmovým onemocněním a shromažďuje všechny důležité zprávy z důvěryhodných zdrojů v této oblasti.

Kampaň startovala v září a bude trvat „tak dlouho, dokud nesplní svůj cíl“. Vedle aktivit v onlinu a sociálních médiích zahrnuje ještě videospot a eventy – ty už ale nejsou v režii pražského Havasu.