Prima love mění od pondělí grafiku.

Prima love

Prima love

Vedení FTV Prima už při představení podzimního programového schématu avizovalo, že Prima love nadále nebude už jen růžovou televizí pro ženy. Oznámilo změnu barvy loga a přesun premiérových detektivek do hlavních vysílacích časů. Od pondělí 26. srpna startuje kanál s kompletně novou grafikou a sloganem.

Růžové logo nahradí nové fialové a změnit by se mělo i celkové směřování Primy love. Snahu o otevření kanálu širší skupině diváků potvrzuje i nový slogan „Prima love, spojuje nás…“.

Nový kabát dostane také self promotion. Bude pracovat se slovy, která nejvíce vystihují charakter právě propagovaného pořadu. V každé upoutávce tak bude dominantní jeden velký titulek vyjadřující emoci, kterou chce televize v divácích vyvolat. Pokaždé bude mít jinou barvu. „Prima love je pestrá a barevná, protože je pro každého. I proto jsme začali více pracovat s barevností grafiky a se slovy,“ dodala vedoucí on-air komunikace Linda Šandová.

Další novinkou bude interaktivní propojení Prima love s diváky. V pondělí se na stránkách televize objeví formulář, jehož prostřednictvím mohou diváci nahrávat vlastní fotky. Oddělení selfu z nich pak jednou měsíčně ustříhá tematické předěly. Začínáme s následujícími tématy: Rodina, vaření, móda, dovolená, zábava, volný čas, sport, rybáři, zahrada a bydlení, párty, mazlíčci.

Novou vizuální podobu dostanou i webové stránky prima-love.cz. Grafika Prima love vznika in-house.

Takto se bude Prima od v pondělí 26. srpna prezentovat:

Prima love mění od pondělí grafikuPrima love mění od pondělí grafiku

Prima love mění od pondělí grafikuPrima love mění od pondělí grafiku