Prima love mění od pondělí grafiku.
Růžové logo nahradí nové fialové a změnit by se mělo i celkové směřování Primy love. Snahu o otevření kanálu širší skupině diváků potvrzuje i nový slogan „Prima love, spojuje nás…“.
Nový kabát dostane také self promotion. Bude pracovat se slovy, která nejvíce vystihují charakter právě propagovaného pořadu. V každé upoutávce tak bude dominantní jeden velký titulek vyjadřující emoci, kterou chce televize v divácích vyvolat. Pokaždé bude mít jinou barvu. „Prima love je pestrá a barevná, protože je pro každého. I proto jsme začali více pracovat s barevností grafiky a se slovy,“ dodala vedoucí on-air komunikace Linda Šandová.
Další novinkou bude interaktivní propojení Prima love s diváky. V pondělí se na stránkách televize objeví formulář, jehož prostřednictvím mohou diváci nahrávat vlastní fotky. Oddělení selfu z nich pak jednou měsíčně ustříhá tematické předěly. Začínáme s následujícími tématy: Rodina, vaření, móda, dovolená, zábava, volný čas, sport, rybáři, zahrada a bydlení, párty, mazlíčci.
Novou vizuální podobu dostanou i webové stránky prima-love.cz. Grafika Prima love vznika in-house.
Takto se bude Prima od v pondělí 26. srpna prezentovat:
Prima love mění od pondělí grafiku
Prima love mění od pondělí grafiku