„Díky našemu exkluzivnímu propojení s VIP zprávami a TOP Star magazínem nabídneme čtenářům skutečně unikátní obsah. I proto si myslím, že bychom brzy měli zaujmout velkou skupinu uživatelů českého internetu,“ uvedl Daniel Grunt, ředitel dceřiné společnosti Prima on-line, která má rozvoj digitálního obsahu na starosti.
Web chce denně přinášet exkluzivní zprávy, videa a fotografie. Šéfredaktorkou Prima Style se stala novinářka Ivana Bachoríková, jež má za sebou zkušenosti z tištěných i digitálních bulvárních magazínů. „Čtenáři by měli na webu najít zajímavosti ze světa celebrit, emoce, které provázejí nejen svět slavných lidí, ale také hvězdný styl - módu, novinky z kosmetiky, diet či bydlení,“ uvedla televize v tiskové zprávě.
Nový web bude Prima provozovat na adrese Prima-style.cz a bude se snažit konkurovat projektům jako je například Prásk! televize Nova. Na internetu také působí Super.cz, který vznikl ve spolupráci vydavatelství Borgis a Seznam.cz, nebo Extra.cz investora Jana Barty, jehož tváří je mimo jiné zástupkyně šéfredaktora Agáta Hanychová. Své internetové verze mají také bulvární deníky nakladatelství Ringier Axel Spinger Aha! a Blesk.
Článek o tom, jak se aktuálně vede tištěnému i internetovému bulváru, najdete v časopisu Strategie, který právě vychází.