Radio United Services přišlo s celoplošným balíčkem

Rozhlasový přijímač

Rozhlasový přijímač Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Celoplošný balíčkový produkt Radio United Creative má umožnit zadavatelům diferencovat komunikaci a zasáhnout různé cenové skupiny.

Rozhlasové mediální zastupitelství Radio United Services, člen mediální skupiny GES, uvádí na trh celoplošný rozhlasový produkt Radio United Creative, který má umožnit zadavatelům rozhlasové komunikace využití rádií sítě Kiss společně se značkami Beat a Country, zejména v oblasti speciálních projektů.

Obchodní ředitel Radio United Services Jan Čadek k tomu uvádí: „Naše nabídka balíčkového produktu je odpovědí na potřeby klientů hledajících v rádiích čím dál častěji možnosti komunikace na klíč.“

Celkový týdenní reach uvedených rádií (Beat, Country a síť Kiss) dosahuje téměř 1,6 milionu posluchačů. Pouhý tříprocentní posluchačský překryv daných stanic pak umožní produktu Radio United Creative zasáhnout různé cílové skupiny a diferencovat komunikaci v rámci jednoho komunikačního projektu regionálně i v rámci různých věkových skupin.