„Logo Radiohouse a všechny prvky corporate identity primárně akcentují u nového mediálního zastupitelství příslušnost k rádiu a fakt, že všechna rozhlasová řešení jsou dostupná jednoduše, pod jednou střechou. Grafické elementy pak představují naladění na různé vlny a zájmy posluchačů,“ říká Michal Beran, ředitel Radiohouse.
Web je nyní k dispozici na www.radiohouse.cz. Zaměří se na představení klíčových výhod rádií, produktů, ceníků a obchodních podmínek, uživatelsky přívětivou formou. Dostupný bude ve verzi pro stolní i mobilní platformy.
Michal Beran, šéf Radiohouse | Michal Beran, šéf Radiohouse
Mediální mix pro B2B využije kromě médií z portfolia Radiohouse také tiskové a digitální tituly. V průběhu prosince pak doplní tuto komunikaci direct marketing v online i tištěné podobě. Klíčovým obsahem komunikace je masivní pokrytí populace a výkon jediného spotu, který u Radiohouse průměrně představuje přes milion lidí ve věku 12–29 let.
Radiohouse vznikl spojením rozhlasových zastupitelství RRM skupiny Lagardère Active ČR a MMS skupiny Media Bohemia. Od roku 2015 bude prodávat rozhlasový reklamní čas pro 59 rozhlasových stanic v éteru i na internetu, 30 čistě webových rádií a hudební službu Youradio.