Radiohouse zahajuje B2B komunikaci

Logo Radiohouse

Logo Radiohouse Zdroj: archiv

Rozhlasové zastupitelství Radiohouse spouští nový web a zahajuje B2B komunikaci v éteru, na internetu a v tisku. Posiluje tak své komunikační aktivity v klíčové periodě plánování mediálních investic na rok 2015.

„Logo Radiohouse a všechny prvky corporate identity primárně akcentují u nového mediálního zastupitelství příslušnost k rádiu a fakt, že všechna rozhlasová řešení jsou dostupná jednoduše, pod jednou střechou. Grafické elementy pak představují naladění na různé vlny a zájmy posluchačů,“ říká Michal Beran, ředitel Radiohouse.

Web je nyní k dispozici na www.radiohouse.cz. Zaměří se na představení klíčových výhod rádií, produktů, ceníků a obchodních podmínek, uživatelsky přívětivou formou. Dostupný bude ve verzi pro stolní i mobilní platformy.

Michal Beran, šéf RadiohouseMichal Beran, šéf Radiohouse | Repro Strategie (Hynek Glos)Michal Beran, šéf Radiohouse

Mediální mix pro B2B využije kromě médií z portfolia Radiohouse také tiskové a digitální tituly. V průběhu prosince pak doplní tuto komunikaci direct marketing v online i tištěné podobě. Klíčovým obsahem komunikace je masivní pokrytí populace a výkon jediného spotu, který u Radiohouse průměrně představuje přes milion lidí ve věku 12–29 let.

Radiohouse vznikl spojením rozhlasových zastupitelství RRM skupiny Lagardère Active ČR a MMS skupiny Media Bohemia. Od roku 2015 bude prodávat rozhlasový reklamní čas pro 59 rozhlasových stanic v éteru i na internetu, 30 čistě webových rádií a hudební službu Youradio.