Raiffeisen stavební spořitelna na podzim rozdává prasátka | E15.cz

Raiffeisen stavební spořitelna na podzim rozdává prasátka

RSTS
RSTS
• 

rap

Share on Facebook Messenger
Raiffeisen stavební spořitelna připravila k výročí 20 let na tuzemském trhu pro své klienty BTL kampaň, ve které je odmění pokladničkou ve tvaru zlatého prasátka.

„V rámci oslav našich dvacetin chceme obdarovat také naše klienty, a to jak nové, tak stávající. Zlaté prasátko jsme zvolili jako symbol peněz, štěstí a hlavně spoření. Připomíná ale také oblíbenou tradici spojenou s Vánocemi, které budou v průběhu kampaně klepat na dveře,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, šéf marketingu Raiffeisen stavební spořitelny. Akce začíná 9. září a poběží až do 15. listopadu. Dárek získá každý klient, který si s Raiffeisen stavební spořitelnou uzavře jakoukoliv smlouvu.
Kampaň podpoří především komunikace ve vlastní obchodní síti, POS materiály na poradenských místech a regionální promo akce pro klienty. Současně bude na webu Raiffeisen stavební spořitelny spuštěna časová osa, která interaktivní formou shrne celou historii stavebního spoření i samotné spořitelny.


Autor: rap

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.