Raiffeisen stavební spořitelna na podzim rozdává prasátka

RSTS

RSTS

Raiffeisen stavební spořitelna připravila k výročí 20 let na tuzemském trhu pro své klienty BTL kampaň, ve které je odmění pokladničkou ve tvaru zlatého prasátka.

„V rámci oslav našich dvacetin chceme obdarovat také naše klienty, a to jak nové, tak stávající. Zlaté prasátko jsme zvolili jako symbol peněz, štěstí a hlavně spoření. Připomíná ale také oblíbenou tradici spojenou s Vánocemi, které budou v průběhu kampaně klepat na dveře,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, šéf marketingu Raiffeisen stavební spořitelny. Akce začíná 9. září a poběží až do 15. listopadu. Dárek získá každý klient, který si s Raiffeisen stavební spořitelnou uzavře jakoukoliv smlouvu.
Kampaň podpoří především komunikace ve vlastní obchodní síti, POS materiály na poradenských místech a regionální promo akce pro klienty. Současně bude na webu Raiffeisen stavební spořitelny spuštěna časová osa, která interaktivní formou shrne celou historii stavebního spoření i samotné spořitelny.