Rákosník posiluje marketing Heinekenu | e15.cz

Rákosník posiluje marketing Heinekenu

Heineken
Heineken
• 

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Jiří Rákosník přichází do Heinekenu z Plzeňského Prazdroje. Na starosti dostává pět značek.

Značky Starobrno, Hostan, Fríí, Zlatopramen a Březňák v marketingovém oddělení Heinekenu Česká republika nově vede Jiří Rákosník. Před příchodem na pozici Group Brand Managera do Heinekenu tři roky řídil aktivity konkurenčního Gambrinusu v Plzeňském Prazdroji, kam nastoupil po několikaleté praxi na různých marketingových postech ve společnosti Reckitt Benckiser v Čechách a ve Velké Británii. Na VŠE v Praze vystudoval zahraniční obchod a komerční komunikaci.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Nejčtenější

Newslettery