Reklamní asociace spojí Zlatou pecku s Nocí reklamožroutů

Ze 40. valné hromady AČRA MK

Ze 40. valné hromady AČRA MK Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) pokračuje se stejným vedením a soutěž o nejoblíbenější herce v reklamě Prima Zlatá pecka spojí s projekcí nejlepších světových reklam.

Na své čtyřicáté valné hromadě si Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) zvolila v tajných volbách za staronové členy prezidia Štěpána Woldeho (Media One), Zdeňka Navaru (Studio Holly), Dominika Hrodka (Dark Side), Františka Vybírala (Avito) a Martina Potůčka (Guideline). Prezidentský i viceprezidentský post obhájili Pavel Brabec (CommOnline) a Roman Němec (Ideas Advertising).

Nově byly přijaty společnosti SportLimited, Contimex a Media Central.

Na hromadě bylo rozhodnuto, že soutěž kreativity v reklamě Prima Zlatá pecka na podzim odstartuje v novém formátu. AČRA MK se dohodla s majitelem práv Noci reklamožroutů na propojení slavnostního vyhlášení Zlatých pecek s projekcí nejlepších světových reklam. Afterpárty na pravém břehu Vltavy bude moderovat Jakub Kohák, který je se Zlatou Peckou spojen léta.

Do spolupráce se soutěží vstupují nově také agentury STEM/MARK a Nielsen Admosphere, které budou participovat s Médiářem na přípravě a analýzách ankety „Nejoblíbenější herce/herečka v reklamě“.

Český institut reklamní a marketingové komunikace dále připravuje nejen pro členy AČRA MK program školení a workshopů s aktuálními tématy. Konference o médiích, digitalizaci a tvorbě Digimedia, kterou AČRA MK pořádá ve spolupráci s Českou televizí, se horkými tématy bude zabývat jedenáctým rokem v květnu 2016.