Jedním z důvodů je i to, že Sazka si nechala zpracovat výzkum. Podle něj je trendem dnešních dvacátníků a třicátníků nikoli hromadit majetky, ale sbírat zážitky, pokud možno ve své vlastní režii. „Lidé jednoznačně preferovali cestu kolem světa před moderní elektronikou nebo luxusním automobilem. Důležitá pro ně byla také svoboda volby,“ uvedla mluvčí Sazky Veronika Marková. „Cesta kolem světa byla atraktivní i tím, že nejde o katalogový zájezd, ale o cestu šitou na míru podle představ výherce,“ doplňuje Marková.
Do evropské soutěže Eurojackpot se tuzemská Sazka zapojila od předloňského října, tedy po dvou a půl letech její existence. Počet zúčastněných zemí se tak tehdy zvýšil na sedmnáct. I kvůli velkému počtu sázejících tak může člověk vyhrát jackpot v maximální výši dvě a půl miliardy korun. Zatím nejblíže se dostal právě sázející z Česka, když loni v květnu vyhrál 2,466 miliardy korun.