Sazka umožňuje sázet na čísla pomocí fotek

V každé fotce se skrývají čísla Sportky

V každé fotce se skrývají čísla Sportky Zdroj: archiv

Sazka vychází vstříc mladší cílové skupině a směřuje svou kampaň na mobilní platformu. Bude možné vsadit čísla vytvořená např. fotkou domácího mazlíčka. Koncept kampaně vyšel od agentury Symbio Digital.

Loterijní společnost Sazka spustila digitální kampaň pro mladší cílovou skupinu. Poprvé v historii umožní uživatelům vybrat si čísla do Sportky na základě libovolné fotografie.

Základem kampaně na Sazimesportku.sazka.cz je unikátní algoritmus, který rozloží barevné spektrum každé fotky. K šesti nejčastějším barvám pak podle číselné hodnoty RGB (red-green-blue, jednoho ze způsobů skládání barev) přiřadí odpovídající číslo.

„Naši rodiče sázeli velmi často své datum narození, protože věřili, že právě osobní čísla jim přinesou štěstí. Pro dnešní generaci ale datum narození už nic osobního neznamená – svoji osobnost mají uloženou na sociálních sítích, mimo jiné právě ve fotkách,“ vysvětluje vznik konceptu Kamila Beránková, specialista digitálního marketingu ve společnosti Sazka.
Uživatelé tak poprvé dostávají možnost vsadit ve Sportce čísla, vycházející například z fotky jejich partnera, domácího mazlíčka nebo třeba i oblíbené celebrity.

Všem soutěžícím bude odměnou také upravená fotka, která v průběhu barevné analýzy vytváří efekt podobný pohledu přes kaleidoskop. Tu lze obratem sdílet na sociálních sítích.

Celá kampaň je neobvyklá také v tom, že běží primárně na mobilní platformě, aby uživatelé mohli fotky nahrát nebo vyfotit přímo z telefonu. Tím Sazka reaguje na chování mladší cílové skupiny, která téměř ve čtvrtině případů přichází na její weby právě z mobilu. Tomu odpovídá bannerová kampaň nastavená převážně na mobilní formáty.

Digitální kampaň je cílená na mladé hráče a podporuje podzimní vlnu ATL komunikace Sportky s claimem „Tisíce splněných snů“.

Stejně jako v minulosti zajišťuje Sazce kampaň agentura Symbio Digital.