Sbazar startuje svoji první televizní kampaň | E15.cz

Sbazar startuje svoji první televizní kampaň

Seznam uvádí historicky první televizní kampaň na Sbazar
Seznam uvádí historicky první televizní kampaň na Sbazar
• 

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Seznam uvádí historicky první televizní kampaň na službu Sbazar.cz. Startuje 24. ledna.

„Nová reklama má za úkol pomocí krátkého příběhu ukázat nejdůležitější výhodu služby Sbazar.cz. Během několika málo vteřin zhlédnete kompletní proces založení inzerátu, které je rychlé, jednoduché a přehledné,“ informuje blog Seznamu o kampani na službu, která prošla koncem roku 2012 redesignem.

Reklama startuje 24. ledna a poběží na televizi Nova a Prima TV. Klasické reklamy budou doplněny o krátké sponzoringové spoty hodící se tematicky k pořadům, před kterými budou vysílány. K televizi se od začátku února přidají ještě další mediatypy – OOH v Praze a podpora prostřednictvím PPC reklamy. Kampaň potrvá až do konce března.

Nápad vznikl in-house a produkčně se na něm podílela agentura Art & Smith.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah