Scanner: Jenner + branding = nic

Bruce Jenner v nové roli

Bruce Jenner v nové roli Zdroj: archiv

Bruce Jenner, pětašedesátiletý vítěz olympijského desetiboje v roce 1976 v Montrealu, se objevil na obálce měsíčníku Vanity Fair, ovšem s novým jménem a pohlavím – stala se z něho Caitlyn Jennerová.

Do 24 hodin po zveřejnění dotyčného vydání nasbírala tato novobytost 30 000 internetových zmínek, což je v kruzích celebrit bez portfeje považováno za úžasné. Časopis Advertising Age se poté podivil, že „v této konverzaci, již Caitlyn rozpoutala, chybí jeden segment: značky“. Podle AA je podivné, že se brandingoví manažeři neseběhli kolem novopečené dámy a nenutili jí miliony dolarů za to, aby je propagovala.

Proč by to proboha kdo dělal, zamýšlí se Scanner. Že Bruce Jenner není zrovna moc muž, začalo být jasné, když 1) po olympijských hrách v Montrealu vyměnil sportovní kariéru za postavení; 2) vzal si exmanželku právníka Roberta Kardashiana a začal s ní vystupovat v rodinné reality show. Když se tento patologický vyhledávač přízně televizního publika rozhodl v zájmu udržení vlastní celebritóznosti změnit pohlaví, co na tom?

Caitlyn Jenner na obálce časopisu Vanity FairCaitlyn Jenner na obálce časopisu Vanity Fair | archiv

Nová zpráva je v něčem jiném: nezájem brandingových manažerů ukazuje, že tento segment lidstva není zcela prost rozumu. Scanner blahopřeje; bylo to o kousek.