Scott do toho šlape na billboardech

scott

scott

Letní kampaň českého zastoupení švýcarské značky Scott se odehrává na sto dvaceti billboardových plochách v celé České republice.

Slogan kampaně „Scott, kolo, které vítězí“, se objevuje na čtyřech vizuálech – s horským kolem Scale, silničním kolem CR1, cyklistickou helmou Vanish a sportovní bundou.

„Rozhodli jsme se využít letních měsíců k posílení povědomí o tradiční značce kol a sportovního zboží. V létě každý na kole jezdí, sleduje významné cyklistické závody, nebo potkává jezdce na kolech či míjí auta s koly na střeše… Nače kampaň by měla být impulsem pro ty, kteří se rozhodnou pro koupi nového kola, říká ke kampani ředitel českého zastoupení značky Scott Antonín Strach.

Kampaň tuzemského zastoupení výrobce kol, cyklistických doplňků a sportovního vybavení vznikla in-house a značku Scott během července prezentuje na 120 venkovních plochách Outdoor Akzent.