Seznam odstartoval filmové středy

Seznam zahájil tradici filmových střed

Seznam zahájil tradici filmových střed

Seznam.cz včera mezi 18. hodinou a půlnocí poprvé nabídl na své domovské stránce zdarma celovečerní film. Chce pokračovat každou středu a zástupci Seznamu předpokládají, že náklady pokryjí z prodeje reklamy.

Kolja byl prvním filmem rámci pravidelných filmových střed, v dalších týdnech by měly být k dispozici tituly jako Vesničko má středisková, Vratné lahve a podobně. „Filmy chceme převážně pouštět bezplatně. Věříme, že je možné je zvládnout zaplatit reklamou. Doufáme, že tento náš projekt přesvědčí i ostatní studia, že se s dobrým partnerem vyplatí nabízet vybrané dobré filmy uživatelům českého internetu i zcela zdarma,“ řekl manažer produktového týmu Seznamu Tomáš Pergler.

Internetový portál zavedením filmových střed vytváří další prostor pro zadavatele reklamy. „Nyní pracujeme s klasickými videospoty. Do budoucna uvažujeme i o využití reklamy v podobě skinu/pozadí. Co se frekvence týče, tak minimální časový rozestup mezi jednotlivými vstupy je 20 minut s tím, že v jednom breaku budou maximálně dva reklamní spoty. Tato frekvence může být v některých případech delší,“ vysvětluje manažer digitálních služeb společnosti Seznam.cz Petr Fryš.