ŠkoFin rebranduje díky kampani od McCann Momentum

ŠkoFin

ŠkoFin

rap
V říjnu bude spuštěna kampaň rebrandingu „ŠkoFin Fleet Services“ na „ŠkoFin Správa vozového parku“, která pochází z dílny agentury McCann Momentum. Kampaň je primárně cílená na SME segment a jejím klíčovým sdělením je „Více pohodlí pro Vaši firmu“.

„Kampaň je primárně cílena na segment malých a středních firem s cílem zvýšit naši brand awareness a přivést nové zákazníky. V mixu využijeme klasická média doplněné o malou guerillu. Dále jsme připravili kampaňovou microsite a také cílené oslovení formou personalizovaného direct mailu. Dále bude součástí kampaně, v její druhé polovině, zvýhodněná akční nabídka určená pro omezený počet vozů,“ říká vedoucí marketingu a produktu ve ŠkoFinu Lukáš Cankař.

„Rozhodli jsme se pro změnu claimu z Fleet Services na Správu vozových parků, abychom se více přiblížili našim zákazníkům. Věříme, že i tato změna napomůže lepšímu představení a uvedení na trh nové rozšířené produktové řadě pro SME segment a pomůže nám ke splnění našich ambiciózních obchodních a finančních cílů. Kampaní opět podpoříme dealerskou síť koncernu Volkswagen, a společnosti Škoda Auto a Porsche ČR,“ dodává Pavel Vanický, pověřený vedením oddělení Fleetu ve ŠkoFinu a Jan Sedláček, vedoucí prodeje financování vozů / dealerské sítě ŠkoFinu.