ŠkoFin se mění na Volkswagen Financial Services
Společnost ŠkoFin mění po 23 letech název na Volkswagen Financial Services. Nové jméno bude komunikováno napříč všemi mediatypy. Vedle redesignu webových stránek bude na nový název společnosti upozorňovat především nový televizní spot z již známého prostředí laboratoře chytrého vědce. Dále společnost využije online reklamu, například na sociální síti YouTube a dalších. Svůj nový název podpoří i ve vybraných denících, a to formou speciální přílohy Panorama věnované právě rebrandingu. Příloha vychází v den zahájení kampaně v pondělí 14. září.
„Marketingová kampaň zahrnuje i billboardy a bigboardy, na kterých se objeví Milan Šteindler. Ten coby geniální vědec radí v televizních spotech ze své laboratoře nejen, jakými způsoby lze financovat automobil, ale zároveň se objevuje i v televizním spotu Vymalováno s odkazem právě na rebranding společnosti,“ popisuje Lukáš Cankař, vedoucí marketingu společnosti.
Reklamní spoty opět režíroval Jakub Sommer ve spolupráci s produkční filmovou společností Punk Film. Pod kreativním konceptem kampaně, která navazuje na kampaň „To dá rozum“, je podepsána agentura Momentum ze skupiny McCann.
„Kampaň pro Volkswagen Financial Services vychází z dosavadní komunikace společnosti a důraz je v ní kladen především na symboliku barevné změny, ke které spolu s přejmenováním dochází,“ říká David Čermák, CEO agentury Momentum.
Kromě televizních spotů budou o změně názvu společnosti na Volkswagen Financial Services informovat i vybrané rozhlasové stanice, a to například v pořadu Jak na to, věnovaném financování vozů. Stejnému tématu se bude věnovat i pořad Dámský klub na rádiu Frekvence 1.
Název Volkswagen Financial Services nabude právní moci 1. ledna 2016, v marketingové komunikaci však bude využíván již od poloviny září. V komunikaci s klienty jednotlivých značek koncernu bude společnost využívat subbrandy, kterými jsou Volkswagen Financial Services, Audi Financial Services, Seat Financial Services a Škoda Financial Services.