Pod zkratkou ČIRMK se skrývá Český institut reklamní a marketingové komunikace, který pokračuje v zápisu do svých podzimních odborných kurzů na téma Komunikační a marketingová strategie, Komunikační procesy a PR v praxi, Marketingové komunikace v době webové a Komunikační a mediální tréninky. Přes padesát expertů z praxe se ve svých přednáškách, seminářích a trénincích podělí s posluchači o svoje znalosti a zkušenosti.
Kurzy připravují a vedou odborníci, kteří se oborem aktivně prakticky zabývají, tedy ředitelé komunikačních, mediálních a PR agentur, novináři, výzkumníci. Například jak komunikovat na sociálních sítích a na webu přednáší Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side.
Specialitou institutu jsou praktické tréninky. Účastníci sami zkouší obstát v simulované situaci v reálném prostředí jednacího sálu nebo televizního studia. Následně analyzují svoje výkony ze záznamu a na základě konzultace mohou pracovat na efektivnějším využití svých silných stránek a eliminaci těch slabých.