Skrz se sveze se sirénami a míří do televize

Kampaň Skrz.cz od Woman agency

Kampaň Skrz.cz od Woman agency Zdroj: Skrz.cz

Tuzemský vyhledávač slev Skrz.cz spouští na začátku dubna rozsáhlou kampaň upozorňující na začátek výhodných sezónních nákupů. Ty budou na Skrz.cz startovat vždy první středu v měsíci ve 12 hodin za zvuku zkoušky sirén. Právě sirény jsou hlavním motivem kampaně, se kterou míří Skrz.cz poprvé v historii i do TV a rozhlasu.

Pod novým konceptem značky Skrz.cz s názvem „Skrz sirény“ se skrývají exkluzivní měsíční výhodné nákupy, v rámci kterých bude vyhledávač každou první středu v měsíci promovat konkrétní produkty za speciální ceny.

„Skrze sirény chceme lidem ukázat, že jim umíme poskytnout vybrané produkty za nejlepší a prověřené ceny. Jde zároveň o první krok v naší snaze zpřehlednit ceny a slevy běžných komodit,“ popisuje Petr Kováčik, ředitel Skrz.cz.

V pětileté historii Skrz.cz se jedná o nejrozsáhlejší reklamní kampaň, v rámci které míří Skrz.cz poprvé také mimo online. Nový TV spot poběží na všech kanálech FTV Prima a zhlédnout ho lze též na youtubeovém kanálu Skrz.cz.

Rádiové spoty budou nasazeny na nejposlouchanější tuzemské rozhlasové stanici, Rádiu Impuls, kde bude navíc zaveden koncept “Impulsy slevového inspektora”, který bude představovat speciálně vybrané slevy pouze pro posluchače Rádia Impuls. Součástí kampaně bude také tištěná inzerce a bannerová reklama na webu včetně orámování českých zpravodajských webů.

Nová komunikační kampaň byla připravována ve spolupráci s agenturou Woman agency pod taktovkou kreativní ředitelky Báry Novotné.