Slevomat se vrhl do televize

Kampaň Slevomatu od Czech Promotion

Kampaň Slevomatu od Czech Promotion Zdroj: Slevomat

Největší tuzemský slevový portál Slevomat připravil vůbec poprvé ve své šestileté historii televizní kampaň. Připravil ji interní tým a agentura Czech Promotion.

První televizní kampaň Slevomatu se zaměřuje na cestování, tedy jeden ze základních pilířů portálu. Pět různých reklam představuje slevový portál jako inspiraci na dovolenou a zážitky.

„Cestování je segment, který u nás progresivně roste a dlouhodobě vykazuje meziročně stále lepší a lepší výsledky. Od televizní kampaně si slibujeme ještě širší zásah u zákazníků. Navíc se nám osvědčilo, že Slevomat funguje v cestování a zážitcích jako zdroj inspirace, kam na výlet, víkend či dovolenou,“ vysvětluje vedoucí marketingu Radek Hudák. . Češi se podle něj rádi nechají zlákat k novým věcem, a tomu odpovídá i hlavní námět kampaně.

Ten se zaměřuje právě na Slevomat jako inspiraci, proto představuje slogan „Každý den s novým nápadem kam za zážitkem“. Kampaň představuje pět spotů, které jsou výsledkem práce interního kreativního týmu Slevomatu ve spolupráci s agenturou Czech Promotion. První reklama byla odvysílána 6. června na TV Nova.