Marketingovou podporu si vytváří firma sama na Slovensku a spolu se značkou propaguje i její rodné Slovensko – na přední straně speciální lahve je kovový stylizovaný dvojkříž, na zadní verše slavných slovenských básníků. Několik let starý produkt firma spotřebitelům představuje jako „cenově dostupný luxus“.
Ke vstupu na český trh využila Double Cross vodka slavnostního otevření Ice Baru v Cloud9 Baru pražského hotelu Hilton, ve kterém se podává devět drinků výhradně na bázi Double Cross vodky na ledovém barovém pultu v jednorázových skleničkách z ledu. Pro tento vstup i pro další akce nevyužívá firma služeb komunikačních a mediálních agentur na bázi dlouhodobé spolupráce, oslovuje je jen na jednotlivé kampaně.
Double Cross Event
Značka je definována jako ultra-prémiová vodka pro spotřebitele, kteří „nedělají kompromisy“ v otázce kvality. Cílovou skupinou jsou vzdělaní, společensky aktivní a vlivní muži ve věku 25 – 50 let. Světově se značka spojuje se jmény Arnold Schwarzenegger či Mark Wahlberg. Jak udává výrobce, „nejdůležitější je dosáhnout toho, aby lidé vodku ochutnali a objevili její neodolatelnost.“
Na Slovensku podpořilo uvedení produktu na trh vysílání TV spotu vytvořeného ve Fashion TV, spot by se měl vysílat i v Česku. Zde se bude podávat ve vybraných cocktail barech, restauracích a v prodejnách se značkovým alkoholem. Informace o konkrétním obsahu komunikačního mixu firma nesdělila.