Henkel ČR ve spolupráci s TBWA\Praha přichystaly virální kampaň na podporu čistících a dezinfekčních prostředků značky Bref. Kampaň postavená na videoklipu Please Baby Flush It už běžela před časem v Itálii, nyní probíhají dokončovací práce na lokalizacích pro Česko a Polsko.
Podívejte se na spot:
„Značka Bref si zaslouží netradiční formu propagace, a proto byla založena chlapecká kapela Balls Dream Band, která, jak všichni věříme, zaútočí na přední příčky hitparád. Videoklip Please Baby Flush It bude dostupný na interaktivní stránce youtube.com/brefballsband. Zde bude možné píseň personalizovat dvěma sty nejběžnějšími ženskými jmény a pak ji sdílet prostřednictvím Facebooku nebo e-mailu,“ popisuje kampaň Brand Manager TBWA Lukáš Adamec.
Videoklip bude podpořen web-bannery na YouTube, videobannery, PPC reklamou na Facebooku a v místě prodeje plakáty, samolepkami a pohlednicemi.
Pohlednice, které se objeví v místě prodeje