Spláchni, bejby, aneb Henkel to zkouší jinak

Henkel chystá virální kampaň na Bref

Henkel chystá virální kampaň na Bref

Společnost Henkel, u které jsme zvyklí spíš na tradičně pojatý způsob komunikace, zahájí příští týden virální kampaň na podporu značky Bref. Video s pěveckou skupinou Balls Dream Band by mohlo být pro Henkel testem, jestli se vyplatí více využívat online.

Henkel ČR ve spolupráci s TBWA\Praha přichystaly virální kampaň na podporu čistících a dezinfekčních prostředků značky Bref. Kampaň postavená na videoklipu Please Baby Flush It už běžela před časem v Itálii, nyní probíhají dokončovací práce na lokalizacích pro Česko a Polsko.

Podívejte se na spot:

„Značka Bref si zaslouží netradiční formu propagace, a proto byla založena chlapecká kapela Balls Dream Band, která, jak všichni věříme, zaútočí na přední příčky hitparád. Videoklip Please Baby Flush It bude dostupný na interaktivní stránce youtube.com/brefballsband. Zde bude možné píseň personalizovat dvěma sty nejběžnějšími ženskými jmény a pak ji sdílet prostřednictvím Facebooku nebo e-mailu,“ popisuje kampaň Brand Manager TBWA Lukáš Adamec.

Videoklip bude podpořen web-bannery na YouTube, videobannery, PPC reklamou na Facebooku a v místě prodeje plakáty, samolepkami a pohlednicemi.

Pohlednice, které se objeví v místě prodejePohlednice, které se objeví v místě prodeje