Spot dne: Podívej, jak žiju Podívej, co jím (kampaň Kids Company) pjn10. července 2014 · 06:59 Britský projekt See the Child ukazuje ve spolupráci s agenturou AMV BBDO na palčivý problém zneužívání a týrání dětí a nedobrých podmínek jejich životů. kids company see the child
Slevy na elektromobily přesahují i osm set tisíc. Prodejci vyprazdňují sklady a lákají na dotaceObchod a služby
Česká koruna na lopatě amerického Fedu. Investory okouzlil dolar, vynese víc, než mysleliBurzy a trhy
Studio Warhorse ukázalo pokračování hitu Kingdom Come: Deliverance. „Dvojka“ vyjde na konci roku Technologie a média
Odbory si nepřejí Royal Mail vlastněnou cizinci. Labouristé prý jsou ke Křetínskému vstřícnějšíBurzy a trhy
O přijímačkách mluvíme až ve chvíli, kdy se to dotklo Prahy. Vypovídá to o společnosti, říká učitel Pražák
Facebook, TikTok a další musejí ukázat, kdo a jak inzeruje. Transparentnost jim zatím nejdeNázory a analýzy
Odchod dopravního podniku z projektu v Holešovicích by Prahu stál 1,3 miliardy, tvrdí předžalobní výzvaDomácí
Smíšená realita místo monitoru. Mezi hrami se neprosadila, průlom může zařídit svět práceTechnologie a média