Srovnávač Heureka.cz se poprvé představuje v televizi

Heureka.cz

Heureka.cz

Heureka.cz spouští kampaň, kterou představuje hlavní výhody užívání cenového srovnávače.

„Heureka.cz je nákupní rádce, který v současné době nabízí téměř 2,5 milionu produktů od více než 20 000 internetových obchodů. Snažíme se uživatelům nabízet kompletní informace pro jejich nákupní rozhodování. To jsou hlavní výhody, které zdůrazňujeme v televizní kampani,“ říká Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz, a doplňuje: „Během vánočního období ovlivníme přes 700 000 nákupů českých zákazníků. Díky porovnání cen ušetříme zákazníkům před Vánoci až 200 milionů korun a to i přesto, že zákazníkům nedoporučujeme nakupovat vždy za nejnižší cenu. Kvalita služeb a hodnocení obchodu jsou často důležitější.“

„Cílem kampaně je představit Heurekusy, proto jsme zvolili kreativu, která je založená na popisu produktu. Díky originálnímu zpracování a hereckým výkonům jí ale nechybí ani humor,“ vysvětluje Alexandra Poláková, marketingová ředitelka Allegro Group CZ. Kampaň zpracoval tým Heureky ve spolupráci s centrálním marketingovým týmem Allegro Group CZ a kreativní agenturou Konektor. Televizní kampaň běží od 7. listopadu až do poloviny prosince 2011 a její součástí je sponzoring pořadů.