Stále je nad čím žasnout. Škoda spouští kampaň na novou Octavii

Kampaň na novou Škodu Octavia právě startuje

Kampaň na novou Škodu Octavia právě startuje

2. února se oficiálně spustí prodej modelu Škoda Octavia třetí generace v České republice. Spolu se zahájením prodeje také startuje hlavní část reklamní kampaně. Televizní spot, který se natáčel na podzim loňského roku v Chile, poběží ve 104 zemích světa.

První část kampaně, která měla za úkol vyvolat zájem a napětí spotřebitelů, probíhala už od 19. ledna a její součástí byly desetivteřinové spoty a inzerce ve všech významných denících a na internetu. Kampaň, která bude pokračovat v průběhu února, integruje všechny kanály a nástroje marketingové komunikace. Televizní kampaň startuje 1. února v prime-time. V průběhu celého víkendu poběží šedesátivteřinové spoty, na ně pak navážou třicetivteřinové. Ty budou nasazeny primárně na stanicích skupiny Nova a Prima do 24. února. Využito bude i sponzorských vzkazů, a to u pořadů, které svým obsahem oslovují cílovou skupinu.

Čtěte také:

„V televizní reklamě je kladen důraz na emoce a představení designových prvků nové Octavie. Televizní spot, stejně jako celá reklamní kampaň, je postaven na myšlence, že život je plný malých, ale přitom nevšedních a krásných věcí. Nová Octavia je tím správným prostředkem k objevování těchto radostí,“ říká manažer marketingové komunikace Škoda Auto pro Českou republiku Tomáš Gregořica. Televizní spot je zakončen hlavním claimem kampaně: „Nová Škoda Octavia – stále je nad čím žasnout.“ Na přípravě spotu se podílela i česká kapela Portless, nástupce úspěšné kapely Support Lesbians, jejíž emotivní hudba podkresluje celý spot.

Podívejte se na spot, který představuje nejnovější model Škody Auto:

Celostránková a dvoustránková inzerce v tištěných médiích je naplánována do celé řady titulů, především do lifestylových a společenských týdeníků, měsíčníků a příloh deníků. Inzerce bude umístěna i v motoristických titulech. Z outdoorových ploch budou v kampani využity CLV formáty a na vybraných místech budou obrandovány zastávky MHD. V OOH svou roli sehrají i double bigboardy a bigboardy podél dálnic či městských okruhů. U silnice R10 ve směru na Mladou Boleslav byla u Brodců instalována několik desítek metrů dlouhá reklama na budově opuštěného vepřína.

Ukázka vizuálu pro tiskUkázka vizuálu pro tisk

Ve všední dny bude vysílána reklama v rádiích sítě MMS a RRM, na internetu se objeví bannerová a kontextová reklama. Zapojeny budou všechny velké vyhledávače a zejména zpravodajské servery s nejvyšší návštěvností. Ke komunikaci poslouží i PR nástroje a sociální média. V místech prodeje bude nové Octavii vyhrazeno nejlepší místo, objeví se na polepech výloh, závěsných displejích, vlajkách, bannerech, ale i na podlahová grafice.

Součástí kampaně bude také webová stránka Zazijteoctavii.cz, kde budou mít uživatelé možnost zarezervovat si testovací jízdu u vybraného dealera. Podnikatelé a živnostníci si mohou zajistit zapůjčení nové Octavie na dva dny k bezplatnému testování. K návštěvě dealera se škodovka rozhodla motivovat zákazníky výherními kupony na dárky z kolekce Škoda nebo na zážitkové poukazy. Novou Octavii si budou moci prohlédnout i návštěvníci některých lyžařských středisek, kterými bude putovat Škoda Park se skupinou Nightwork a dalším doprovodným programem.

Kampaň připravila reklamní agentura Leagas Delaney pod vedením kreativního ředitele Hermanna Waterkampa, produkci televizního spotu zajistila společnost Zoomfilms, režisérem byl Rad-ish.