První část kampaně, která měla za úkol vyvolat zájem a napětí spotřebitelů, probíhala už od 19. ledna a její součástí byly desetivteřinové spoty a inzerce ve všech významných denících a na internetu. Kampaň, která bude pokračovat v průběhu února, integruje všechny kanály a nástroje marketingové komunikace. Televizní kampaň startuje 1. února v prime-time. V průběhu celého víkendu poběží šedesátivteřinové spoty, na ně pak navážou třicetivteřinové. Ty budou nasazeny primárně na stanicích skupiny Nova a Prima do 24. února. Využito bude i sponzorských vzkazů, a to u pořadů, které svým obsahem oslovují cílovou skupinu.
Čtěte také:
„V televizní reklamě je kladen důraz na emoce a představení designových prvků nové Octavie. Televizní spot, stejně jako celá reklamní kampaň, je postaven na myšlence, že život je plný malých, ale přitom nevšedních a krásných věcí. Nová Octavia je tím správným prostředkem k objevování těchto radostí,“ říká manažer marketingové komunikace Škoda Auto pro Českou republiku Tomáš Gregořica. Televizní spot je zakončen hlavním claimem kampaně: „Nová Škoda Octavia – stále je nad čím žasnout.“ Na přípravě spotu se podílela i česká kapela Portless, nástupce úspěšné kapely Support Lesbians, jejíž emotivní hudba podkresluje celý spot.
Podívejte se na spot, který představuje nejnovější model Škody Auto:
Celostránková a dvoustránková inzerce v tištěných médiích je naplánována do celé řady titulů, především do lifestylových a společenských týdeníků, měsíčníků a příloh deníků. Inzerce bude umístěna i v motoristických titulech. Z outdoorových ploch budou v kampani využity CLV formáty a na vybraných místech budou obrandovány zastávky MHD. V OOH svou roli sehrají i double bigboardy a bigboardy podél dálnic či městských okruhů. U silnice R10 ve směru na Mladou Boleslav byla u Brodců instalována několik desítek metrů dlouhá reklama na budově opuštěného vepřína.
Ukázka vizuálu pro tisk
Ve všední dny bude vysílána reklama v rádiích sítě MMS a RRM, na internetu se objeví bannerová a kontextová reklama. Zapojeny budou všechny velké vyhledávače a zejména zpravodajské servery s nejvyšší návštěvností. Ke komunikaci poslouží i PR nástroje a sociální média. V místech prodeje bude nové Octavii vyhrazeno nejlepší místo, objeví se na polepech výloh, závěsných displejích, vlajkách, bannerech, ale i na podlahová grafice.
Součástí kampaně bude také webová stránka Zazijteoctavii.cz, kde budou mít uživatelé možnost zarezervovat si testovací jízdu u vybraného dealera. Podnikatelé a živnostníci si mohou zajistit zapůjčení nové Octavie na dva dny k bezplatnému testování. K návštěvě dealera se škodovka rozhodla motivovat zákazníky výherními kupony na dárky z kolekce Škoda nebo na zážitkové poukazy. Novou Octavii si budou moci prohlédnout i návštěvníci některých lyžařských středisek, kterými bude putovat Škoda Park se skupinou Nightwork a dalším doprovodným programem.
Kampaň připravila reklamní agentura Leagas Delaney pod vedením kreativního ředitele Hermanna Waterkampa, produkci televizního spotu zajistila společnost Zoomfilms, režisérem byl Rad-ish.