Strategie vyhlašuje výsledky hodnocení dubnových kampaní

Bernard

Bernard

Absolutním vítězem hodnocení dubnových kampaní, které pořádal časopis Strategie, se stal televizní spot T- Mobile s názvem Srážka s prasetem. V kategorii venkovní reklamy patří prvenství neotřelé kampani Rodinného pivovaru Bernard.

Vítězem televizní kategorie se stal spot T-Mobile s populární dvojicí Kotek-Pavlásek. Průměrný počet bodů, kteří porotci udělili, byl 7,7 (maximum je 10). Koncept kampaně vyšel z agentury Saatchi & Saatchi, režíroval Dan Růžička, produkci obstarala společnost Adwood.

Nejlepší umístění v rámci OOH a hodnocení ve výši 7,4 patří Rodinnému pivovaru Bernard a jeho pokračování konceptu Svět se zbláznil…Na vzniku kampaně se podíleli zástupci pivovaru a agentury Proximity. Nákup reklamních ploch si obstaral zadavatel sám.

V porotě hodnocení dubnových kampaní zasedli a o pořadí kampaní rozhodli: PR & marketingový manažer z Českého rozhlasu Jan Brychta, kreativní ředitel z Prague Bistro Pavel Flégl, CCO z Euro RSCG Eda Kauba, Account Manager z výzkumné agentury Ipsos Ondřej Kotouč, ředitel marketingu United Bakeries Petr Mlíka, marketingová manažerka ze společnosti Dial Telecom Martina Setunská a kreativní ředitel z agentury LHMS Daniel Šorm.

Čtěte také:

Kompletní výsledky hodnocení dubnových spotů, OOH a internetu a speciál věnovaný polepům na autobusech a tramvajích najdete v tištěné verzi Strategie, která vychází 21. června.