Swimming Pool zakládá mediální podznačku Swim Media

Tamás Földesi, vedoucí Swim Media

Tamás Földesi, vedoucí Swim Media Zdroj: Swimming Pool

Nová značka Swim Media bude v rámci své mateřské agentury Swimming Pool obstarávat mediální podporu založenou na výsledcích, které mají pro klienta přínos v digitálním prostředí i mimo něj.

Swim Media je alternativou pro klasické mediální agentury, které šíří relevantní obsah tak, že zkombinují sociální kanály, ambassadory, ePR a AdWords. Swim Media kromě toho nabízí i flexibilní model CPC a agenturní poplatek na principu success fee, který zahrnuje přípravu strategie, kvalitní metody cílení a intuitivní reporting. Toto také otevírá dveře značkám s omezeným mediálním budgetem. Namísto tradiční plošné distribuce obsahu doporučuje Swim Media cílit na specifický segment trhu, který je vybrán na základě předchozího testování.

Swim Media je podznačkou pražské agentury Swimming Pool a vznikla jako reakce na přání klientů mateřské agentury, které žádají alternativní řešení pro digitální média podpořené měřitelnou metrikou. Vytvořením Swim Media chce Swimming Pool zaručit skutečné výsledky založené na interakci s reálnými lidmi a ne roboty generovaným klikáním.

„Zeptejte se sami sebe: Kdy jste v poslední době klikli na banner? Online reklama přestává být v současné době efektivní: inzerenti se potýkají s rostoucí bannerovou slepotou a s ní klesající hodnotou míry prokliku na 0,002 %. Vydavatelé navíc kvůli blokování reklam ztrácejí část svým příjmů,“ říká Tamás Földesi, vedoucí Swim Media.

„Naším cílem je napravit tento ekosystém vnesením hodnoty do obsahu a jeho doručením lidem, kteří ho chtějí vidět. Ze značek se stále více stávají vydavatelé digitálního obsahu, ten proto musí být inovativní, aby značka byla viditelná. Tato snaha je však zbytečná, pokud se značce nepodaří propojit obsah s uživateli,“ dodává Földesi. „Vytvořili jsme redakční tým, který sleduje online trendy a zpracovává jejich obsah v reálném čase. Pro značky tak tvoříme obsah, který je uživatelům srozumitelný a vysoce relevantní. Spuštění Swim Media je pro nás dalším logickým krokem v naší dlouhodobé snaze zbořit zeď mezi kreativní tvorbou obsahu a jeho mediální podporou,” říká Peter Vijgen, Chief Digital Officer agentury Swimming Pool.