Swimming Pool získal digitál pro značku Stokke

Swimming Pool získal digitál pro značku Stokke

Swimming Pool získal digitál pro značku Stokke Zdroj: Swimming Pool

Norský výrobce prémiových produktů pro děti Stokke si ve výběrovém řízení na digitální ak-tivity zvolil agenturu Swimming Pool. Na starost má region střední a východní Evropy.

Swimming Pool se postará o digitální aktivity společnosti Stokke v České republice, na Slo-vensku a v Maďarsku. Zadání zahrnuje správu sociálních médií, blogu, uvedení nových digi-tálních produktů na trh a celkovou správu online médií.

„Naším cílem je zvýšit povědomí o značce v rámci naší cílové skupiny, tedy mezi mladými rodiči. Spolupráce s agenturou Swimming Pool nám umožní podporovat užší komunikaci s našimi zákazníky a udržovat větší soudržnost napříč trhy a komunikačními kanály,“ říká Mar-got Eva Wisiak, regionální marketingová ředitelka značky pro jihovýchodní Evropu.

„Stokke je dobrým příkladem rostoucí poptávky po regionálních digitálních agenturách, které jsou schopny pracovat s několika různými jazyky a kulturami,“ říká Tamás Földesi, data a media director agentury Swimming Pool. „Zahájíme přímou komunikaci s touto specifickou cílovou skupinou skrze nové platformy a za pomoci influencerů. Naše strategie zahrnuje komunikaci na sociálních médiích, kampaň na YouTube a velký důraz klademe také na blo-ggery pokrývající všechny tři trhy.“