Systém Wundermanu odeslal 14 milionů mailů

E-mail: levně, cíleně a nejen
kvůli novým zákazníkům

E-mail: levně, cíleně a nejen kvůli novým zákazníkům Zdroj: Shutterstock

Wunderman Interactive spustil novou verzi aplikace Wunderman Mailing System 4.0, který využívá pro zasílání personalizovaných e-mailů na koncové zákazníky svých klientů. Za první půlrok bylo přitom přes tento systém odesláno 14 milionů e-mailů.

Podle informací Wundermannu tak nový systém oproti roku 2008 v letošním prvním půlroce zaznamenal nárůst o 4 666 procent.

„V databázi je navíc aktuálně 1 500 000 ověřených e-mailových adres,“ konstatuje Kristýna Jindráková
z Wundermanu.

Systém dokáže posílat jakkoli personalizované e-maily. Ty jsou kontrolovány pro 17 různých kombinací zobrazení (verze prohlížeče, program pro čtení pošty, poskytovatel e-mailu) a odesílány tak, aby byly dodrženy všechny zákonné požadavky a antispamové politiky.

Mezi největší klienty využívající tyto služby patří O2, Tipsport, Nutricia a další.